Blandade känslor

Snacka om blandade känslor.

Jag är lite orolig
att mitt hemmabygge
av denna diet
kanske ställer till det.

MEN
det som bekymrar mig
går inte att räkna i kilon
- Jag bryr mig inte
om jag går ner lite långsammare

Det som bekymrar mig
är att jag "plågar"
mig lite extra
av att få gå med värre hungerskänslor
för att jag "fyller ut"
med några köttskivor....

Och då blir summan
att jag blir glad.

Snacka om friskhetstecken
när jag inte tror att all lösning
handlar om mindre intag.

Jippi

//
mini

Kommentarer
Postat av: fine

jag kan inte förstå att du är bara 20 år, du verkar så mycket mer vuxen!!



Lchf är väldigt bra och ett sunt sätt att gå ner i vikt på. Pulvrena (förutom Cambridge då) är ju inte att rekommendera om du mår dåligt, det ska man aldrig göra!

2011-01-07 @ 22:14:45
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: mini

Söta söta fine!!!



DU missade raden i ett inlägg där jag skriver att jag är 43. Eller fyller det i mars!!!

Min Dotter däremot är snart 20......



Fast mina elever har genom åren alla varit överens om att vuxen, ja det blir jag nog aldrig ;)



KRAM

2011-01-08 @ 14:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0