Söndag

Avslutar denna
och påbörjar nästa vecka
med gott mod.

Mina planerade avsteg från pulvret
har inte visat sig
på vågen (i alla fall ännu)

Känns mycket bra
att om jag tänker till lite
så verkar det gå
att kombinera.

Dock längtar jag lite
efter den "rena" känsla
jag får i kroppen
när den slipper kolhydrater.

Och så har jag
något fenomenalt
att notera:

När jag bestämt mig
för mina avsteg
så har ostkrokar och smågodis
inte ens funnits i tanken.

Det är lite fränt!

Rättelse;
Det är MYCKET fränt!!

//
mini

Kommentarer
Postat av: fine

sitter här och väntar på att den "rena" känslan skall infinna sig... pulvrar precis som du :)

2011-01-17 @ 14:43:38
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0