Min(i) historia 2.

I april 2008 opererades det ut
en mycket aggresiv
och stor cancertumör
ur mitt högra bröst.

Som ensamstående mamma
fick jag mycket att tänka på.

Behandlingen efteråt
var rent ut sagt fördjävlig.

Fyra doser av ett cellgift,
fyra doser av ett annat
och som slutkläm
25 doser strålning.

Det är det näst bästa som har hänt mig!

Jag blev alldeles kall
när jag insåg
att min ätstörning
var starkare
än min dödsångest!

Så kan jag inte ha det!!!!!
Eller hur??

Därför har jag nu tagit till vara
på min Cancer
och ska utnyttja den till sista droppen.

Med det menar jag:

"Har jag klarat Cancer,
så klarar jag vad som helst"

Det är mitt motto.

//
mini

Kommentarer
Postat av: Fine

Starkt att ens ta sig igenom infernot medd strålning + cellgift!!

2011-01-05 @ 05:57:46
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0