Vad händer??

Hmmm,
då sambon var på festligheter igår
skulle ju jag minsann få äta precis vad jag ville.

Det är ju det negativa med min sambo,
jag kan ju inte hetsäta i fred om han är hemma.

Jag är nämligen lite fin i kanten,
och hetsäter bara ensam.....

I alla fall:

Jag förberedde mig ganska väl,
köpte både halvfärdig mat
att sleva in
och godis
och chips
och indianpopcorn (ostsmak).

Maten smakade inte,
popcornen kändes inte rätt
och chipspåsen?
Ja, den orkade jag inte ens öppna.

Jag grubblade allt lite....

Jag menar hur pillemariskt
kan en självkänsla krypa på en människa egentligen.

Börjar jag inbilla mig att jag inte behöver hetsätning?????

Om det nu är så
bådar det ju gott inför min radikala storsatsning.

(Ja, jag vet att jag inte bestämt något datum än,
men det kommer......)

//
mini


Kommentarer
Postat av: fine

been there done that. HIttade otroligt mycket stöd och kunde komma ur det mycket med hjälp av min psykolog men frmför allt denna boken:

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9189091337



stor kram!

2010-12-17 @ 21:26:01
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: fine

men! va fint! Min mamma vill också tatuera sig - jag tycker ni morsor som gör det är råballa.

Och hemligt ord, det låter spännande.



Jag har en medfödd luffartatuering som också är tre prickar. Den brukar imponera på alla tatuerare! :D

2010-12-18 @ 13:44:14
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0