Andra saker

Det är (än så länge) inte det jag trodde
skulle vara tungt
som bråkar med mig.....

Jag trodde verkligen att godisråttan i mig
skulle få totalt tokspel,
men så är det inte.

Det ligger julgodis framme
som sambons döttrar får äta upp i sakta mak
men jag bryr mig inte ett dugg.

Mitt orosmoln är hur jag ska få i mig
det jag behöver....
Pulvren smakar ju såååå illa.

Försökte nyss hotta upp
kycklingsoppan
med kycklingbuljong,
gick väl sådär.....

Testade chokladen i morse
och fast jag inte är en oboydrickare
(eller tack vare det)
så gick den att dricka.
Jippi!!!

Tänk om godissuget uteblir???!!!
Det vore ju hur fränt som helst.

Undrar vilken dag som är värst,
är det dag tre tro?

//
mini

Kommentarer
Postat av: fine

mini, Cambridge är ÖVERLÄGSET bäst! Den innehåller alla vitaminer och mineraler du behöver, och efter 4 dagar är du i ketos. Jag har gjort den några gånger, har den som ett naturligt inslag i mitt liv när jag vill kapa några kilo.



OCH!! Den är god! Jag äter uteslutande choklad, och den smakar som oboy! Inte alls så mjölig och vidrig som tex Nutrilett.



tänker på dig.

2011-01-06 @ 20:15:31
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0