Första shaken

Jag har som jag nämnt
stöd av en doktor i detta jag gör.
(Det känns tryggt...)

Hon har nämnt att det kvittar nästan
vilka pulver man använder.
Det är samma skit liksom,
som min Dotter skulle sagt.

Eller föresten det skulle hon inte,
det är nog jag som skulle det.
Dottern uttrycker sig snyggare oftast....

Så jag tänker köpa hem alla smaker av:
Nutrilett,
Modifast,
Naturdiet
och ev Cambridge

Sedan ska jag ta reda på vilka som är godast
och så ska jag köra på dem.

Detta kommer att vara svårt nog
så jag måste hitta de godaste.

Gjort en liten mall
där jag ska fylla i omdömen.

Det finns 4 förhoppningsfulla kolumner:
Omöjligt,
Bukfylla,
God
och Smaskens

Idag kunde jag kryssa i att
Jordgubb, Nutrilett - bukfylla.

//
mini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0