Fullföljd??

Ikväll har jag fullföljt en vecka,
tycker jag minsann....

För jag har bestämt
att det kallas så
fast jag fuskat....

För fusket är inte fusk
utan en anpassning
så att jag lyckas.

Igår hade vi kvällskonferens
på mitt jobb.
Då äter vi tillsammans.
Hur lätt är det??

Men jag tog mitt tilltugg
och plockade sedan till mig
av lite grönsallad.

Hur ofta i mitt liv
har jag fuskat mig till grönsallad??????

Jag gjorde det för att de andra
inte skulle bry sig så jättemycket.
Och jag tycker att jag lyckades.

I alla fall,
ikväll får jag kliva upp på Gollum
och då ska vi se.

I infon jag fått
är snittet 2-4kilo/vecka.

Jag ska vara nöjd
med vad han än visar.
Det har jag bestämt.

För jag har inte tjutit efter godis,
trånat efter god mat
eller upptäckt en näve ostkrokar i min mun
på hela veckan.

Alltså har jag lyckats!!!!

Jag har lyckats med min första vecka.
Och jag är duktig!!

Sug på den du, Jante!!!!!!

//
mini

Kommentarer
Postat av: fine

fy fan va bra du är, ursäkta franskan!

2011-01-11 @ 18:38:47
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0