Pinsamt bra

Jag är nästan generad
över hur lätt det går....

Ja, klart att jag är hungrig.
Klart att jag håller mig undan
när sambon äter mat.
Och GIVETVIS gör magen uppror
när jag styr upp lunchen för mina små elever.

Men det går ingen nöd på mig.

Har gjort lite upptäckter:
Jag trodde jag var beroende av ostkrokar,
jag hade fel.
Jag trodde jag var beroende av smågodis,
jag hade fel.
Jag trodde att jag var beroende
av tröst i ätform,
jag hade fel.

Jag börjar gilla
att ha fel!!!!

Jag vet inte varför
det går så bra.
Jag vet inte varför.....

Ska nog skita i att forska tror jag.

//
mini


Kommentarer
Postat av: fine

blir lycklig i hela själen när jag läser att det går bra för dig!



åh, jag älskar spetshundar. Min kille är uppvuxen med sådana + New Foundland. And ended up with mops, liksom!? haha :D



Trevlig Helg Mini!

2011-01-14 @ 19:40:48
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0