Planerad värdelöshet?

Bortavaro från skrivandet
betyder i mitt fall:
"inte helt nöjd med livet"

Alla tankar är apselut inte intressanta
men flera är mat-relevanta
(rim??)

Dock;
i helgen reste jag "hem"
för bla 50-årskalas.
Visste att hela helgen
skulle vara "körd"
så jag bestämde mig helt enkelt
för ett pulver-uppehåll.

Men fast jag bestämde det
så gick jag runt
och kände mig misslyckad
och värdelös.

Sambon lyckades dock säga rätt saker
när jag återvände hem.
Så nu ska jag försöka sluta
vara helt värdelös
Och istället börja med mitt pulver
efter min planerade paus.

Imorgon bitti ska jag väga mig.
Inte för att inse att jag är helt värdelös,
utan bara för att ta reda på ett par siffror....

Heja mig!!

//
mini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0